Вивіска косметологія.
Вивіска косметологія.
  • Основа композитний короб Aluprom. Напис і логотип, об'ємні світлові букви.
Літери на підставці.
Літери на підставці.
  • Об'ємні світлові літери на пвх основі. Конструкція розрахована на мобільність і установку в будь-якому місці.
Вивіска на меблевий салон
Салон меблів serip
  • Букви з контражурной підсвічуванням. Двосторонній, торцевий лайтбокс з композиту.
Вивіска диски шини
Об'ємні букви
  • 3D букви з підсвічуванням на фасаді магазину шин.
Фасадна вивіска
Фасадна вивіска
  • Композитний короб на фасаді магазину. На вікнах банерна розтяжка.
Світлові букви
Світлові букви
  • Об'ємні букви з підсвічуванням на вікнах будівлі. монтаж на алюмінієвих направляючих.
Вивіска на салон краси
Вивіска на салон краси
  • Композитний лайтбокс Aluprom, на фасаді салону краси.
Вивіска на будівлі
Вивіска на будівлі
  • Реклама з алюмінієвого композиту, підсвічування прожекторами.
Вивіска на ресепшн
Вивіска на ресепшн
  • Об'ємний логотип з контражурной підсвічуванням на стійку ресепшн.
Літери без підсвічування
Літери без підсвічування
  • Композитний короб, об'ємні літери без підсвічування
Вивіска на кафе
Вивіска на кафе
  • Композитний лист на металевому каркасі, об'ємні ПВХ літери, підсвічування прожекторами.
Вивіска на ресторан
Вивіска на ресторан
  • Композитний лайтбокс. Логотип і «ресторація» з 10 мм. прозорого акрилу з чорною плівкою. Дрібний текст, світлорозсіювальна плівка
Накришна вивіска
Накришна вивіска
  • Логотип на даху. Основа композитна панель, букви з акрилу, підсвітка контражур.
Оформление спортивного магазина
Оформление спортивного магазина
  • Рекламне оформлення торгової точки. Банер натягнутий на дерев'яний каркас. Над входом лайтбокс С4.
Реклама магазину
Реклама магазину
  • Основа композит, букви ПВХ 5мм, закріплені на відстані від щита. Знизу і зліва банерна розтяжка.
Зразок вивіски на завод
Зразок вивіски на завод
  • Табличка на вході заводу. Основа золотий композит. Логотип і рамка вирізані з спіненого ПВХ з фарбуванням.
Об'ємний логотип
Об'ємний логотип
  • Основа ПВХ 5 мм з нанесеною плівкою з печаткою. Букви склеєні з пвх. Товщина 5 см.
Об'ємні літери на фасаді
Об'ємні літери на фасаді
  • Об'ємні світлові літери глибиною 7 див. Особа молочний акрил, борти пвх з чорною плівкою.
Лайтбокс
Лайтбокс
  • Лайтбокс на туристичне агентство. Зібраний на основі профілю С4. Борти плівка 641-080. Особа акрил 5 мм
Зовнішня реклама
Зовнішня реклама
  • Дві таблички з ПВХ і торцевої лайтбокс на вході в магазин.

Зображення в зовнішній рекламі

При створенні дизайн-проекту майбутньої реклами. Дизайнери, як правило, орієнтуються на побажання замовника. Або на власний погляд, у тому разі, якщо клієнт не знає, що він хоче. І в першому і в другому випадку макет скластися по нікому внутрішнього бачення дизайнера чи замовника. Причому багато тонкощів і фішки не враховуватися і навіть призводять до грубих помилок.

Постараємося розібратися в деяких з них.

Вивіска яка викликає довіру.

Розглянемо такий важливий елемент реклами, як довіра. Як за допомогою зображення завоювати довіру клієнта або ж навпаки зруйнувати його.

Фотографії у вивісках використовуються дуже часто і цьому є достатньо виправдань.

Але найголовніше емоційний посил зображення. А він повинен відповідати рекламного змісту проекту і його вимог. І точно не суперечити йому. Наприклад, наведемо зразки вивіски для фітнесу центру.

Обидва варіанти можуть виглядати дуже красиво, але перший викличе потрібну емоцію і бажання займатися, тому буде більш ефективним.

Чи, наприклад, таку невідповідність. Тест реклами: Шукаємо співробітників з серйозну компанію зі стажем від 10 років. А поруч фотографія студентів.... Невідповідність на обличчя.

Варто звернути увагу також на того, хто зображений на фотографії. Дуже часто для вивісок використовується зразки з фотобанків. Тобто в більшості випадків зображення європейців, американців, азіатів. Так вони можуть бути дуже привабливими, душевними, але менталітет не наш довіри немає. На внутрішньому психотическом рівні нам, наприклад, важче себе асоціювати з китайцем на рекламі.

Має значення і дрібні деталі, закриті пози, оточення, другорядні елементи. Головний принцип, фотографія повинна передавати правильну емоцію згідно рекламного посилання.

Ляпи в зовнішній рекламі

Люди не можуть знати все. У тому числі і співробітники рекламного агентства, зокрема дизайнер. Що загрожує грубими помилками.

Візьмемо за приклад такий зразок вивіски:

Квітковий магазин з продажу орхідей оформляють схизантусом або ірисами. Або клас занять пілатесом рекламують фотографією йога. Плакат день перемоги 9 травня з німецьким танком або морським піхотинцем. Чайний кущ скоєно не того сорту. Прикладів можна навести безліч.

І що найсумніше люди для кого призначена реклама в більшості випадків бачать помилку. І тут виходить, що реклама стає антирекламою, так як рекламує не той товар. Або, що ще гірше ставить під удар репутацію закладу. Адже мало довіри людям, які не обізнані у своїй сфері бізнесу.

Уникнути помилки можна з допомогою експерта в потрібному виді діяльності, яким за визначенням повинен бути власник бізнесу.

Заказать вывеску